איך יכול להיות שהאמונה של אלוהים בי לא מתגשמת?הרי הוא מקור כל האנרגיה של יצירת מציאות באמצעות אמונה???
תשמעו משהו שקלטתי עכשיו. אומרים כל בוקר מודה אני לפניך מלך חי וקיים שהחזרת בי נשמתי בחמלה, רבה אמונתך.מה זה
תשמעו משהו שקלטתי עכשיו. אומרים כל בוקר מודה אני לפניך מלך חי וקיים שהחזרת בי נשמתי בחמלה, רבה אמונתך.מה זה
דבר גדול, דבר קשה – ומה זה אומר על אמת בחיים שלנו בפרשת יתרו יש נקודה עדינה ועמוקה, שכמעט לא
נר שמיני – תפילה אחת פשוטה ישבתי מול נרות חנוכה. נר שמיני. כל החנוכייה דולקת. זאת חנוכה. • לא ביקשתי